محبت رسول محمــﷺــد

یا رب محمــﷺــد محبت سے ایسا کچھ ہو


میری ہر صبح اور شام کا کچھ حصہ اس طرح سے۔


دھڑکے جو دل میری یاد میں۔


کیسی دن کی صبح پھر دیدار مصطفی ﷺ سے۔



محبت رسول ﷺ کا مطلب۔ 


رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سچی محبت کرنے والے، نبی کی اداوٴں پر مر مت والے، 


نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی سنتوں کو نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی بات اور فرمانبرداری میں دل و جان نچھاور کرنے والا، 


نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم قول و عمل کے خلاف سنت کرنے والے اور پوری زندگی گزارنے والے۔


آپ اپنی امت سے فکر کرتے تھے تو شاید کوئی ماں بھی اپنی اولاد سے محبت نہیں کرتی ہو گی ہر لمحے امت کی فکر اللہ اکبر۔



یہ کیا رب کا ہم پر کوئی خاص کرم نہیں جو اس نے اپنے محبوب ﷺ کو عطا فرمایا۔  ہم نے معاذ اللہ محبت اور عمل کو ترک کر کے مزید بشر کا انتخاب کیا۔  ہم فرقوں کو منتخب  کرنے کے لیے اپنی محبت کے طریقے سیکھنے شروع کر سکتے ہیں۔


ہم کون کب ہیں جو ہمارے بڑے شان والے ہیں جن کے لیے خود پروردیگار فرما رہے ہیں قرآن کریم۔


وَمَاۤ أَرۡسَلۡنَـٰكَ إِلَّا رَحۡمَةࣰ لِّلۡعَـٰلَمِینَ 

ہم نے آپ کو تمام جہانوں کے لیے رحمت بنا دیا۔


رحمت کا حساب ہے کہ  ہم اپنی آخرت کو خراب کرنے پر تلے ہمارے وقت جو ہم فیصلہ کر سکتے ہیں یا بشر۔  ہمیں نہیں پتہ ہم کتنے سچے پکے مسلمان۔  میرے نبی محمد ﷺ کی محبت ایک میٹھاس میٹھاس کو محسوس کیا جاتا ہے نام نہیں دیا جاتا۔ 


جس طرح شہد کو پیا جاتا ہے وہ مکھی کی نسل کی فکر نہیں ہوتی اسی طرح پیروی کرو اللہ اور اس کے رسول محمد ﷺ کی... 


دوسری جگہ اللہ ربالعزت فرمائیں۔


وَرَفَعنا لَکَ ذِکرَک۔ 

اور ہم نے تمھاری کے لیے آپ کا ذکر بلند کر دیا۔  یہ نعوذ بالله دعویٰ ہی نہیں ایک حقیقت ہے۔


رحمت کا حساب  اس سال کی رپورٹ۔


برلن (مانیٹرنگ تخلیق) جرمنی کے شہر برلن میں گزشتہ سال پیدا ہونے والے زیادہ تر بچوں کے نام 'محمد' خراب ہو گئے۔  اعداد و شمار اور اعداد و شمار کے مطابق برلن میں 2018 کے دوران 22177 بچے پیدا ہوں گے جہاں زیادہ تر کے نام آقائے دو جہاں حضرت محمد مصطفیٰ ﷺ کا نام مبارک ہو۔

برلن میں دوسرا پسندیدہ نام لوئس اور تیرا پسندیدہ نام ایمیل ریکارڈ کیا ہے۔


 آپ صلی اللہ علیہ وسلم کی مبارکباد پر گفتگو ختم نہیں ہوئی۔  رحمت کا حساب


رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ تم میں سے کوئی اُس وقت تک کامل مومن نہیں گزرتا، جب تک وہ اپنے والدین، اولاد اور تمام لوگوں سے زیادہ محبت نہ کرے اور یہ بات مسلّم میں ہو۔

  کسی کا بار بار اور لفظ میں تذکرہ محبت میں کوئی بات۔  نیز، جس سے محبت کی جاتی ہے، اُس کی زندگی کا احوال جاننا بھی ضروری ہے۔

 قرآنِ کریم جہاں پر ایمان کا حکم ہے، وہ رسولؐ پر ایمان رکھتے ہیں اور اُن کے نقش قدم پر چلنے کا بھی حکم ہے۔  قدمِ قدم پر آگے بڑھنے کے لیے ضروری ہے کہ اُن کی حیاتِ پاک سے واقفیت۔  آپ ﷺ کی زندگی میں ہر مریض کے لیے نُمائی۔  آپ صلی اللہ علیہ وسلم داعی بھی تھے اور مربّی بھی تھے، قاضی بھی تھے اور زاہد بھی تھے، سیاست دان بھی تھے اور سپاہی بھی تھے۔  زرا اس سامان کو پڑھو


حضرت انسان بن مالکؓ نے یہ مبارک واقعہ بیان کیا کہ آپ ﷺ نے ایک صحرا کے پاس سے گزرا۔  وہاں ایک گروہ نے ہرنی کو شکار کرنے کے لیے ساتھ باندھ رکھا ہے۔  ہرنی نے عرض کیا ''یا رسول اللہ!  میرے دو چھوٹے بچے ابھی چلے جانا۔  آپ صلی اللہ علیہ وسلم مجھے دلوادیں کہ آپ اپنے بچوں کو پلا واپس کر دیں۔


اب زرا کوئی میری یہ بات کرئے گا میرے محبوب محمد عربی ﷺ کو ہرنی نے کس زبان میں مخاطب کیا؟؟؟ 

انسان والی زبان تو نہیں  ؟؟؟


یہ ایک سوال چھوڑے جا رہا ہوں تو مجھے بتانا آٹا اور بشر سے باہر نکلنا۔

میرے نبی محمد ﷺ نے ہمیں ہمیشہ یہ درس دیا کہ آپ میں محبت بھائی چارہ کی خدمت پر توجہ دلائی۔

کیسی غیر مسلم کا بھی حق مارنے سے منع کرنے کا حکم ہے۔

جسم کو مبارکباد دینے کو معاف کر دو۔

طائف کا قصہ تو سنا۔

مختصر یہ کہ آپ لوگوں کو فرشتے کے فرشتے بھی منع کرنے کا حکم دیتے ہیں۔

ہم جا رہے ہیں گستاخ رسول صلی اللہ علیہ وسلم کے نام پر ہم کیسی بھی جانے کی محبت۔

میرے نبی محمد ﷺ نے تو اس کو آگے بھی معاف کر دیا

پر کچرا پولا.

ہم کونسی عاشقی کے قصے لکھ رہے ہیں۔

گستاخ رسول صلی اللہ علیہ وسلم بے شک ہمیں گوارہ نہیں ہو سکتا لیکن اس کا ہرگز مطلب یہ بھی نہیں کہ ہم کیسی جاندار کو آگ میں جلا ڈالیں۔

بے شک پرامن احتجاج کرو کیسی کے معاشی نقصان کو نقصان پہنچانا کیسی کو مارنا کونسا دین کونسی عاشق۔

اللہ ہم سب کو قربان کرنے کے لیے۔


لاکھوں کروڑوں درود پر سلام۔  ۔


اللَّهُمَّ صَلِّ عَلٰی سَيِدِنَا مُحَمَّدٍ وَّعَلٰٓی اٰلِہٖ وَسَلِمُ ۔۔❤❤💚


اللہ رب العزت ہمیں فرقوں سے فرق پڑتا ہے اور اللہ اور رسول محمد ﷺ کی حقیقی محبت نصیب ہوتی ہے۔ 

آمین ثمہ   آمین❤ 

محمد علی شیخ @MSA_47

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

میرا وطن پاکستان

مشرق سے مغرب

بیٹی رحمت ہے۔۔